Hlavní obsah
Umění a zábava

Curcuma art at night (říjen 2024)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Zajímavé kompozice kurkumy lze zachycovat v různých částech jejího růstu. Co se týče listů, tak mě vždycky něčím překvapí.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Curcuma art at night 1

V minulých letech mi kurkuma nemohutněla, letos však mohutní. Ještě mi nevykvetla, snad se někdy dočkám květů. V noci jsem chytrým mobilem vyfotil její zajímavé kompozice listu. Podařilo se mi totiž zachytit „tančící list,“ jenž připomíná mnohdy „tančící“ architektonické stavby a sochařské výtvory.

Foto: Václav Kovalčík

Curcuma art at night 2

Zajímavé kompozice kurkumy lze zachycovat v různých částech jejího růstu. Co se týče listů, tak mě vždycky něčím překvapí. Právě rostlinné překvapení se mi podaří zachytit. Včera v noci 19. října 2024 k tomu byla vhodná doba.

Foto: Václav Kovalčík

Curcuma art at night 3

Kurkuma byla v teplých obdobích roku venku u nás doma na zahrádce, ale v říjnu jsem ji uklidil do interiéru obývacího pokoje, kde se moc netopí. Jak říkám - snad se dočkám někdy esteticky napínavých květů této exotické rostliny.

Foto: Václav Kovalčík

Curcuma art at night 4

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz