Hlavní obsah
Umění a zábava

Digitální portréty zvířátek

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Možná mi uvedené okolnosti nahrazují pobyt v dálné exotice u nás doma.

Článek

Dnes jsem nalezl zvláštní inspirace, co se týče abstraktního umění, a to u nás doma. Tzv. polokompozice jsem domaloval v počítači do abstraktní podoby.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét delfína

Tentokrát na zvířecí postavičky: leguán a delfín. Možná mi uvedené okolnosti nahrazují pobyt v dálné exotice u nás doma.

Foto: Václav Kovalčík

Leguán v koupelně (téma)

Dnes svítilo slunce mnohem výrazněji. Směřujeme tedy postupně k delším a delším dnům, což se blíží k tomu exotickému ladění.

Vzpomínám na leguána Fredyho, kterého jsem navštěvoval před koronavirem.

Dále chci říct, že internet může také skrývat v sobě dobro, neboť si prohlížím stránky ze života přírody - rostlin, hub a zvířat.

Zaleží skutečně na našich hodnotách a prioritách, co se týče chytrých mobilů, blogů, webů, portálů, umělé inteligence a sociálních sítí.

Foto: Václav Kovalčík

Leguán v koupelně (variace 1)

Kéž by prioritami lidí bylo šíření dobra a osvěty, a to se vzájemnou, fungující a neohroženou důvěrou.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz