Hlavní obsah
Umění a zábava

Foto-stíny ibise

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

"Právě ibis prohledává houští, anebo se připravuje ohledně hnízdění. “

Článek

Dnes jsem si upravoval včerejší foto-stíny. Původně jsem fotil foto-stíny dieffenbachie, ale vytvořilo se mi posvátno ptáka ibise.

Foto: Václav Kovalčík

Ibis 1 Václav Kovalčík Zlín

Kombinoval jsem efekty, díky nimž jsem vytvořil četné variace obrázků.

Musel jsem samozřejmě obrázky třídit, i když je digitální technika velmi populární v chytrém mobilu a počítači.

Foto: Václav Kovalčík

Ibis 4 Václav Kovalčík Zlín

Také jsem upravoval formát, neboť esteticky vyniknou obrázky výrazně na výšku.

"Právě ibis prohledává houští, anebo se připravuje ohledně hnízdění.

Foto: Václav Kovalčík

Ibis 5 Václav Kovalčík Zlín

Vyhovuje mu svobodná exotická lokalita podél posvátné řeky Nilu, kde se může také ukrýt před nebezpečím."

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz