Hlavní obsah
Umění a zábava

Jarní obrázky ještěrů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Počítačová koláž agamy vousaté 1

Před Velikonočními svátky a o svátcích jsem se opět věnoval digitální počítačové malbě. Putoval jsem do reálného, abstraktního a fantazijního umění.

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Portrét Anolise

Foto: Václav Kovalčík

Portrét mláděte leguánka obojkového

Možná něco neodpovídá realitě, vždyť je to umění svobodné. Dle jarní nálady očekávám, že se svět kolem mě změní k radostnému optimismu.

Foto: Václav Kovalčík

Gekon téma

Velikonoce byly plné reálné činnosti, až jsem mnohdy neměl čas publikovat svou další tvorbu.

Foto: Václav Kovalčík

Počítačová koláž agamy vousaté 2

Před nočním spaním mě také inspirovaly kouty baťovského půldomku. Již uvedené záběry jsem dokreslil v počítači.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét gekona 5

Vždycky jsem chtěl šířit dobro, dále pak chovat uvedené ještěry.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét agamy vousaté 2

Mám však svého Agiho, o nějž se starám. Nechal jsem jej dneska proběhnout doma v interiéru.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét gekončíka 3 fotonegativ

Na Zelený čtvrtek a Velký pátek jsem jej venčil a slunil na zahrádce.

Foto: Václav Kovalčík

Venčení Agiho na zahrádce

S přáním šťastných a veselých Velikonoc ve světě přírody, národů na Zemi, skutečné i fantazijní tvorby.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét varana

Václav Kovalčík, Zlín

Foto: Václav Kovalčík

Portrét Anolise 3

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz