Hlavní obsah
Umění a zábava

Kompozice strelície (červen 2024)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„A tak jest ve mně vzbuzena jakási nostalgie, i když ne všechno bylo úplně ideální.“

Článek

Dneska mi připadá, jako by z listu strelície byla nějaká nádherná jachta na moři. Fotograficky se mi naskytla zajímavá kombinace zeleného listu a svěže modrého pozadí. Již uvedené foto-výtvarno putuje do doby, kdy to žilo ještě bez chytrých mobilů a internetu.

Foto: Václav Kovalčík

Kompozice strelície

A tak jest ve mně vzbuzena jakási nostalgie, i když ne všechno bylo úplně ideální. Vzpomínám, jak jsme se s určitými základy učili o dějinách výtvarného umění.

Něco exotického na tom jest, když se mi v baťovském půldomku objeví jakási výtvarná inspirace a příležitost o exotickou nádheru a již zmíněnou nostalgii.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz