Hlavní obsah
Umění a zábava

Konvalinky vonné (Convallaria majalis) v dubnu 2024 na zahrádce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Včera 16. dubna 2024 jsem zhlédl rozkvetlé konvalinky na zahrádce. Čekal jsem původně, že vykvetou až v květnu.

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Konvalinka vonná na zahrádce

Konvalinky si s kvetením pospíšily. Bílé kvítky připomínají zvonkohru rolniček. Kontrastují se svěže zelenými listy.

I když je rostlina prudce jedovatá, tak má svůj nádherný estetický půvab.

Foto: Václav Kovalčík

Konvalinka vonná na zahrádce

Konvalinky rostou „na skalce“ - na třech drobných záhoncích svažité kamenné konstrukce. Duben nás totiž překvapuje stále víc.

Foto: Václav Kovalčík

Konvalinka vonná listy

Vloni jsem konvalinky rozesadil, dodal jim výživnou zeminu, aby zesílily, což se mi povedlo ohledně rostlinných habitů.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz