Hlavní obsah
Příroda a ekologie

Kvetoucí denivky (Hemerocallis) v noci na zahrádce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Pro užitečný hmyz jsou velmi důležité, co se týče opylování, dále mu poskytují zázemí v nočních hodinách a období dešťů.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík

V noci jsem vyšel na zahrádku, kde jsem vyfotil kvetoucí denivky. Právě u žluté to vypadalo, že už odkvétá a předává štafetu dalším květům i druhům.

Foto: Václav Kovalčík

Pak jsem chtěl vyfotit další žlutou denivku, ale tu jsem nevyfotil, protože už dávno pokročila fáze v odkvétání.

Foto: Václav Kovalčík

Je dobře, že mám více druhů těchto nádherných rostlin z rodu Hemerocallis. Pro užitečný hmyz jsou velmi důležité, co se týče opylování, dále mu poskytují zázemí v nočních hodinách a období dešťů.

Foto: Václav Kovalčík

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz