Hlavní obsah
Umění a zábava

Moderní temnosvity modřenců

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

„Líbí se mi tenhle styl vytvořený z mých povedených a nepovedených fotografií, jež parafrázují barokní období temnosvitů.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců téma

V noci na zahrádce jsem možná „na poslední chvíli“ vyfotil světle modré modřence, protože ostatní modřence už rychle odkvétají. Každoročně totiž žiji dobrodružstvím fotografovat noční zahradní květiny.

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců 2

Líbí se mi tenhle styl vytvořený z mých povedených a nepovedených fotografií, jež parafrázují barokní období temnosvitů.

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců 3

I v období moderním 21. století lze putovat uměleckými směry minulými, současnými a budoucími.

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců 4

Používal jsem chytrý mobil, též počítač. Můj domov je zároveň domovem tvůrčím a výtvarným, neboť v sobě má mnoho inspirací a příležitostí. Rád bych v něm totiž žil co nejdéle.

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců 5

I světle modrá barva kultivaru modřenců může býti v super-moderním temno-svitovém obraze.

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřenců 6

Foto: Václav Kovalčík

Temnosvit modřence

Foto: Václav Kovalčík

Počítačový temnosvit modřenců

Foto: Václav Kovalčík

Počítačový temnosvit modřenců 2

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz