Hlavní obsah

Můj odkládání sen

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

„Odkládání učiva a studia je totiž hrozná a návyková věc!“

Článek

Navštěvuji gymnázium, přibývá učiva zejména přírodních věd. Staré učivo fyziky úspěšně zvládnuto, ale přibývá nové, daleko težší, též nová zkoušení a písemky.

Život plyne dál, a já jsem onemocněl. Dokonce plánuji změnit školu. Ocitám se v Náchodě, kde se mi někdy stýská po předchozí škole. Měl jsem více zabrat, teď už se však nacházím v jiné konstelaci.

Problémy se táhnou i na univerzitě. Přibývá učiva a povinností, laborarorní práce a protokoly jsou toho nepříjemným důkazem.

Také marodím v tomhle čase, moc toho nemám nastudováno. Univerzita ve volném čase nabízí procházky za architekturou zahradní a krajinářskou. Procházím se parkem, listí šumí, mé problémy a starosti v neznámý osud, čas, postupně vyšumí. Odkládání učiva a studia je totiž hrozná a návyková věc!

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz