Hlavní obsah
Umění a zábava

Portréty ještěra (19. října 2024)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Možná výtvarné umění a jeho trendy „schlamstne umělá inteligence.“ Rapidně se vyvíjí, proto se ocitám výtvarně na hranici reálného a digitálního. Kéž by uvedený trend byl pro šíření dobra a osvěty.“

Článek

Chtěl jsem umýt hrnky, ale kávový logr se mi dostal do umyvadla, vytvořil mi náhodně portrét neznámého ještěra. Ten jsem opět upravil v počítači. Logr jsem odstranil papírovým ubrouskem. Z drobné nehody mi totiž vzniklo další výtvarné dílo.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 19. října 2024

Obrázek možná připomíná gekona, kdoví. Možná gekončíka. Dnešní digitální a grafický svět má bohaté možnosti, až je mi líto, že už málo kreslím reálně a hmatatelně. Doba se vyvíjí, a obrazy též.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 19. října 2024 - 2

Možná výtvarné umění a jeho trendy „schlamstne umělá inteligence.“ Rapidně se vyvíjí, proto se ocitám výtvarně na hranici reálného a digitálního. Kéž by uvedený trend byl pro šíření dobra a osvěty, kterou potřebujeme nejen 21. století, ale i v blízké a daleké budoucnosti.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz