Hlavní obsah
Umění a zábava

Portréty ještěra (duben 2024)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

„Myslím si, že mám opět štěstí na ještěry, vždyť máme jarní čas v pokročilé fázi. Již dávno snad žáby, hadi a ještěrky vylézají ze svých zimních úkrytů.“

Článek

Dneska jsem byl v kuchyni, a to brzy ráno. Vyfotil jsem kompozici alobalu. Na ní se mi zjevil přibližný obrázek ještěra, který jsem upravil v počítači.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra

Myslím si, že mám opět štěstí na ještěry, vždyť máme jarní čas v pokročilé fázi. Již dávno snad žáby, hadi a ještěrky vylézají ze svých zimních úkrytů.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 2

Svatého Jiří totiž už bylo. Tak jsem rád, že nám dá dnešní období optimismus žíti jarním obdobím, a to s přírodou a pro přírodu.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz