Hlavní obsah
Umění a zábava

Slunečnice roční (Helianthus annuus) v noci na zahrádce (srpen 2024)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Měl jsem tedy mnoho výzev a fantazie v této letní době. Kéž by slunečnice měly co nejvíce svých talířů, aby byla bohatá úroda.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík
Foto: Václav Kovalčík

V noci 7. srpna 2024 jsem šel na zahrádku vyfotit kvetoucí slunečnice. Musel jsem totiž fotograficky „zápasit“ se světlem zářícím v malé uličce mezi baťovskými domky.

Foto: Václav Kovalčík
Foto: Václav Kovalčík

Snímky jsem protřídil v chytrém mobilu a počítači. Chtěl jsem, aby slunečnice v nočních hodinách připomínaly slunce a hvězdy v blízkém a dalekém vesmíru.

Měl jsem tedy mnoho výzev a fantazie v této letní době. Kéž by slunečnice měly co nejvíce svých talířů, aby byla bohatá úroda.

Foto: Václav Kovalčík

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz