Hlavní obsah
Umění a zábava

Srpnové květiny v noci na zahrádce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní fotografie

„Z noční zahrádky u nás doma.“

Článek

Letní prázdniny nám pomalu končí, ale zahrádka má pořád co nabídnout k pohledům, co se týče malebných květů. Má svá srpnová období sucha a dešťů.

Foto: Václav Kovalčík

Ibišek bahenní

Včera v noci jsem vyfotil červeno-fialový ibišek bahenní (Hibiscus moscheutos), též křín (Crinum) a gladiol (Gladiolus) u nás doma na zahrádce.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí křín

Pár dní předtím jsem vyčkával „letmými pohledy“ z kuchyňského okna, jestli mi ibišek někdy vykvete. Vyčkával jsem i s křínem a gladiolem.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí gladiol

U křínu jest jednou květ růžovo-fialový, pak s rozvinutím bílý. Gladiol má své kouzlo růžovým květem právě v nočních hodinách. V noci jsem též vyfotil odkvetlý kozlík lékařský, jehož květ připomíná spletitou síť.

Foto: Václav Kovalčík

Kozlík lékařský

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz