Hlavní obsah
Umění a zábava

Srpnové léto

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Obrázky představují letní kouzlo zeleně osvícené sluncem. I plochy listů mohou býti pro ostatní rostliny a tvory přírodním kinem.“

Článek

K obrázkům mě inspiroval list kurkumy na zahrádce, který jsem vyfotil za slunečného horkého dne. Zároveň se mi promítaly stonky a lístky levandule lékařské, což vytvořilo zajímavý obraz.

Foto: Václav Kovalčík

Srpnové léto 1

Pak jsem jej musel upravit  v počítači, aby byl dokonalejší. Kolem létali včelky, vosy, pestřenky, motýli a mouchy. Mnohdy je to na zahrádce u nás doma rostlinný a hmyzí ráj.

Foto: Václav Kovalčík

Srpnové léto 2

Obrázky představují letní kouzlo zeleně osvícené sluncem. I plochy listů mohou býti pro ostatní rostliny a tvory přírodním kinem. Již včera jsem si toho všimnul. Mohl jsem natočit videogif, ale nakonec jsem se dnes rozhodl pro výtvarnou fotografii.

Foto: Václav Kovalčík

Srpnové léto 3

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz