Hlavní obsah
Umění a zábava

Umění africké kopřivy (Coleus blumei)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Africká kopřiva

„Pokračování v dalším růstu a pozorování.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Africká kopřiva 2

Dlouhodobě obdivuji uvedené rostliny. Líbí se mi jejich exotické zbarvení listů. Některé typy africké kopřivy jsou jen zelené. I tak je to požehnání pro oči.

Foto: Václav Kovalčík

Umění africké kopřivy 2

Respektuji jejich individualitu. Každá jest trochu jiná. Obrázky afrických kopřiv jsem upravil v počítači za použití osvědčených efektů.

Foto: Václav Kovalčík

Umění africké kopřivy 3

Dohromady s tím můžeme kouzlit, stále objevovat nová umělecká zákoutí. Jsme dobrodruzi v barvách exotických květin.

Foto: Václav Kovalčík

Umění africké kopřivy 4

Jsem rád, že květiny mám a mohu putovat tvorbou - tradičními a budoucími uměleckými směry.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz