Hlavní obsah
Umění a zábava

Zimní abstrakce a videogify

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní abstrakce

Dnes jsem zavítal na zahrádku, podíval se na tající led v barelu. Vyfotil a natočil zimní kompozice na chytrém mobilu.

Článek

Dnes jsem zavítal na zahrádku, podíval se na tající led v barelu. Vyfotil a natočil zimní kompozice na chytrém mobilu.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní abstrakce

Musel jsem vybírat, co se slušně ujalo. Mám na uvedené téma „videogify“ a fotografie, které mi připomínají, jako bych se propadal do hloubky tvůrčí.

Propastná perspektiva dekoruje své prostředí. Možná je to dílo amatérské, ale uznejme, že jsem milovník putování uměleckými směry.

Foto: Václav Kovalčík

Zimní abstrakce (detail)

I zimní čas nabízí své tvůrčí možnosti, a tak jsem rád, že mě provází svým královstvím. Zároveň se těším na jarní čas, kdy vykvete zahrádka poblíž baťovského půldomku a zahrádky ostatní v našem okolí.

Václav Kovalčík, Zlín

Internetové odkazy na videogify:

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz