Hlavní obsah

Láska

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Tak jak to tedy vlastně je? A co mi nedá pokoje? A proč chci, co mi nikdo nenabízí, a proč nechávám si to, co se mi podbízí?

Článek

Tak jak to tedy vlastně je? A co mi nedá pokoje? A proč chci ,co mi nikdo nenabízí a proč nechávám si to, co se mi podbízí?

Přitom chci málo, chci aby to za to stálo a mé srdce i srdce mého syna milovaného se smálo.

Chci chlapa mít, po jeho boku snít i žít, ze všeho zlého se vymanit a krásně se s ním mít.

Chci aby mě miloval, zpíval mi, hrál jak dítě a aby se mnou taky tancoval.

A díval se mi do očí a žil jen pro mně s Boží pomocí. Abych ho cítila a byla k němu poctivá.

Chci ho milovat, mít Ho a s ním se radovat.

Čekám tu na něj a věřím, že někam spolu zajdem - a tam mě pohladí, napijem se na zdraví a budem spolu jako pár volů zapřažených v pluhu.

A spolu potáhnem ten pluh ,než skončí se života kruh.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám