Hlavní obsah

SVÍTÁ

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Svítá a zatím VŠE , co vidím SVĚT mi skýtá a já tu stojím a jsem s Tebou pořád a stále a říkám CO už pro mně tady je , bude a bylo ?

Článek

Svítá a zatím VŠE , co vidím SVĚT mi skýtá a já tu stojím a jsem s Tebou pořád a stále- a říkám CO už pro mně tady je , bude a bylo ?

A pampelišky svítí v poli a to bílé pápěří tam bylo a po nich zbylo .

A den je den a noc a slunce zase přijde a Tvoje oči , ruce , hlas a radost zase ke mě dojde .

Tak já si počkám až zadíváš se do mých očí a ČAS ve hvězdách se pootočí a SKOČÍ !!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám