Hlavní obsah

ZLOMENINA SRDEČNÍHO SVALU

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Vypadám jak pták se zlomeným křídlem . Mám ruku po zlomenině a co se týče pohybu , zatím to není ONO .

Článek

Vypadám jak pták se zlomeným křídlem . Mám ruku po zlomenině a co se týče pohybu , zatím to není ONO ,

Tak přemýšlím , kdy a jestli to bude ještě vůbec ONO , jako předtím , jakoby se nic nestalo .

Poprvé za svůj život mám kost napůl . Nevěděla jsem NAŽIVO jaké to je .

Tak už to vím - třeba co je to ZLOMENÉ SRDCE - to má za život , většina z NÁS LIDÍ - VIĎ .?

Já znala jen tu psychickou bolest a už umím i tu fyzickou .

Znám už ten strach , tu opatrnost , ty pohledy pod nohy , to zpomalení , to promítnutí filmu, s tím - CO KDYBY ZAS ? - zkrátka ten STRACH Z BOLESTI .

Měla bych chodit na rehabilitace , ale flákám to , víš .

Věřím ,že to půjde ZAS samo od sebe , až ta bolest odejde , že dám ruku nahoru až do NEBES - tak jako dřív .

Dám , určitě dám

Tak co VY - MY - zlomeniny SRDEČNÍHO SVALU ?

DÁME TO - DÁTE TO , tak jako pták , když znovu vyletí za sluncem.....

Tak leťte - hodně , hodně ŠTĚSTÍ na CESTĚ na NEBI na ZEMI

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám