Hlavní obsah
Aktuální dění

Šokující! Svědek v kauze primátorky Vaňkové promluvil!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: WE_FAKE, Ještěže se toho nedožilo Brno autem

Známe totožnost osoby na obrázku s primátorkou Vaňkovou

Kdo je tajemná osoba v pozadí na obrázku primátorky Brna Vaňkové s podezřelým „cukrem“? Šokující rozhovor s mužem, který si přeje zůstat v anonymitě, ale jehož svědectví je v kauze zásadní.

Článek

Konec přešlapování mezi pravdou a lží. Můj dnešní host je člověk, který může rozseknout kauzu primátorky Vaňkové. Byl totiž přímo „na místě činu“.

Pamatujete si na den, kdy měla být vyfocena tato fotografie?

To víte, už je to dávno, ale vzpomínám si, až mě to samotného překvapuje, poměrně dobře.

Vy tedy tvrdíte, že fotografie je pravá…

Samozřejmě, že je pravá! Tak jak tu před vámi stojím, tak říkám, že se to stalo. Bylo to přibližně sedm let zpátky, někdy na jaře. Jdu takhle z práce domů a říkám si, koho to nevidím. Zase se tam papalášili. Politíci. No a byli nějací moc veselí, se mi zdálo. Tak jdu blíž a koukám, že tam mají lahvoně (pivo pozn. red.) a taky kouřej. Smrdělo to tam po trávě. A když jsem je obcházel, tak jsem si všiml i toho bílýho prášku. Jako, nemůžu říct stopro, že to byl koks, ale cukr to asi nebyl, že jo.

Z jaké vzdálenosti jste byl od místa, kde stály zmíněné osoby?

Asi, asi deset metrů. Jak říkám, jen jsem je obcházel. A oni to hned začali schovávat.

Jste nějak v kontaktu s policií?

Jo jo, jsem. Nejprv jsem to nechtěl řešit. Nejsem bonzák. Ale potom se mi to rozleželo v hlavě. Mám přece smysl pro spravedlnost. A taky jsem si říkal, že by to už mělo nějak tak pozvolna vyplavat na povrch. Přece nejde, abychom měli v čele města nějaký feťáky. Tak jsem šel na stanici a půjdu k výslechu. Ale chtěl jsem, aby se to takhle anonymně dostalo i do tisku.

Děkujeme za vaši upřímnost a za rozhovor.

Taky děkuju. Za to co děláte.

Věříš tomu? V tom případě jsi právě naletěl/a. WE FAKE je projekt zaměřený na tzv. Fake News, tedy falešné a mnohdy i poplašné zprávy. Rozhovor, který jsi měl/a právě možnost přečíst je ukázkovým příkladem Fake News, kdy jsme upravili obrázek a napsali článek, který se sice zakládá na realitě, ale reálný není. Žádný anonym není a nikdy nebyl!

Anketa

Uveřili jste následujícímu článku?
Ano.
27 %
Ano, ale bylo mi to podezřelé.
7,8 %
Ne, od začátku se mi to nezdálo.
65,2 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 2199 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám