Hlavní obsah

Jsem normální důchodce

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Jsem normální důchodce

Článek

Jsem normální důchodce,

mám odpracováno 25 let v hlubiném dole a od cca padesátky jsem pracoval v různých funkcích v obchodní firmě.Byl jsem ze šachty zvyklý na přesčasovou práci a posléze v obchodní firmě pracovní doba ve skutečnosti neexistovala,končilo se,až po splnění všech úkolů. Nejednou se mně přihodilo při návratu z práce v podvečerních hodinách, že moji bývalí spolupracovníci se smáli ,sedíce před místní hospodou, že jsem blázen,protože oni ve 14h. v práci končí a už sedí na pivě, zatím co já se vleču z práce.

Někdy mne napadá, zda tito křiklouni nejsou titíž, kteří křičí ,že mají nízké důchody.Za sebe mohu říci, že dosavadní důchod je postačující,nestěžuji si. Základem jsou nízké náklady na bydlení v družstevním bytě,do nedávna jsem využíval občasný přivýdělek.Důležitý je rovněž zdravotní stav.Důchodci dlouhodobě nemocní,nebo s dluhy ,či jinými ne vlastními chybami jistě mají existenční problémy. Těm je třeba pomáhat.Ale nechápu ty , kteří mají slušné důchody ,neživoří ,ale křičí že je nynější vláda okradla minimálně o 1000,-Kč při letošním snížení navýšení.Co si mohli všechno za tyto peníze dopřát?Já tomu říkám nenažranost.Mám zkušenost z mého okolí,že většina seniorů je spokojených, mnozí ještě podporují děti, či jiné, kteří v životě nemají tolik štěstí.

Tyto řádky píši proto, aby byly slyšet i hlasy, kteří nebrečí, nekoukají z okna,ale žijí aktivní důchodový věk.

Chmelík

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám