Hlavní obsah
Cestování

Když se rozhodneš navštívit energetické místo - Kunětická hora

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Zivotpopadesatce

Kunětická hora

Kunětická hora je zřícenina hradu z patnáctého století stojící na osamoceném výrazném stejnojmenném vrchu v České tabuli nedaleko Pardubic. Tvoří dominantu Polabí.

Článek

Co je zvláštního na Kunětické hoře?

Jsou tam tři meditační místa.

✅Prvním je skalka před hradem. Na skalce se nachází vstup do Věčnosti, to je nejvyšší oblast.

✅ Druhým je kruhová věž hradu. Uvnitř věže je spojení s MZ (Matkou zemí), správný vztah ke hmotě skrz bytost MZ a informace o jejím budoucím vývoji.

✅ Třetím místem je skalka uvnitř hradu na nádvoří. Tady můžeme vnímat n. Moudrost dle duchovních zákonů, kterou má v kompetenci duchovní bytost Sofia Pistis. Jedná se odblokování a nápravu vnímání nejvyšší moudrosti dle bytosti SP. To je myslím velice přínosné a na duchovní cestě nám to může velice pomoci. Zase obecně platí, že na místě meditujeme 2 – 3 minuty – to, co máme obdržet, obdržíme.

🤔 Tak jsem si to takto přečetla na FB - Posvátná místa Čech a Moravy a řekla jsem si: „To musíš navštívit a zažít. Neznáš to. Dojedeš tam, zamedituješ si, bude z tebe zase o kousek lepší člověk, třeba se ti něco zjeví, třeba …něco…obdržím…😇.“ Prostě zvědavá ženská, jak má být.

O víkendu jsem měla volno, nic důležitého mě nečekalo, tak proč se nevydat na Kunětickou horu a zjistit co a jak.

Našla jsem si spoj, jak se tam dostanu. Joooo… to nevíte, já nemám auto 😉😊. Takže vlakem do Pardubic a odtud busem na místo určení. Vlakem jsem dojela krásně do Pardubic (dokonce jsem se bavila s pánem, který byl zakladatelem běhu na Kunětickou horu 🌞). Za chvíli jel autobus můj směr = wau paráda, to jsem taaaak šikovná. Spočítala jsem si zastávky, abych věděla, kdy mám vystoupit. Měla jsem hovor se svým synem, poté nastoupila do busu a jela. Jenže jsem začala odpovídat na reakce a zprávy na mém telefonu, a jak tak reaguji…ejhle, zapomněla jsem vystoupit. No nevadí, na další zastávce vystoupím. Omyl, autobus nezastavoval. Než jsem si uvědomila, že musím zmáčknout tlačítko stop, přejela jsem 3 zastávky 🤷‍♀️😂. „To nevadí, dám si navigaci a půjdu pěšky, aspoň se projdu.“ Toť moje úvaha. Navigace, zadáno Kunětická hora, hovořila 3 kilometry. Šla jsem… Bylo to roštím, lesem, bažinou… A byla jsem u cíle. Koukám, žádná hora. „Hmmm… tak tady je někde chyba🤔.“ Mrknu na mapu a já jsem v Resortu Golf Kunětická hora. Dám znova navigaci a 6 km do cíle. Uffff. Už jsem chodila jen po silnici, žádné zkratky, žádné cestičky… Došla jsem do cíle. Jak já jásala: „Hurááááá, jsem dobrá, našla jsem toooo.“ Koupila si zmrzlinovou kávu a vyšlápla si kopec nahoru. „Ó jejda, to znám, tady jsem byla před dvěma lety s přítelem.🙈😂 Hlavně že jsi sem chtěla jet, protože to neznáš, aha.“ No nic, dala jsem si tam místní pivo, prohlédla si hrad, sedla si na hradby pojíst a pomeditovat. Jíst šlo celkem krásně, vše jsem snědla 😉, ale meditovat… to nešlo, byla tam spousta lidí. „Tak se pokocháš a půjdeš zpět na autobus směr domov, nooo, nedojdeš osvícení.“ Sešla jsem dolů a zjistila, že zastávka je hned pod hradem? 🙈🤷‍♀️😂. Cesta domů už probíhala normálně… tzn. dobře.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám