Hlavní obsah
Sport

Černé dny Zbrojovky zatím nekončí. Prodej klubu se zadrhává bez vědomí kupujícího

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pavel Svoreň (se svolením)

Nečekaný zvrat nastal v prodeji Zbrojovky Brno. To, co se zdálo již pouhou formalitou, se změnilo v možná i další neočekávané drama.

Článek

Pavel Svoreň měl být již touto dobou šéfem číslo jedna brněnského klubu, ovšem na klubovém webu se objevilo něco, co tento fakt minimálně oddálilo.

Porušení dohody a nekomunikace s kupujícím

Podle všech známých dohod mělo k poslednímu únorovému dni dojít k převodu části akcií ve prospěch firmy pod vedením Pavla Svoreně. Ten už totiž před několika dny zaplatil za další a rozdílový kousek ve vlastnické struktuře Zbrojovky. Jenže na klubovém webu se objevila zpráva, o které nevěděl ani Svoreň. Stálo v ní, že se prodej odkládá kvůli dokončení licenčního řízení. Mladý podnikatel původem z Karviné se před nedávnem nechal slyšet, že složitější jednání o transakci ve své kariéře ještě nezažil.

Ze zmíněného vyplívá, že karavanu prozatím dál táhne velmi neoblíbený Václav Bartoněk. A právě tohoto bosse nemůžou fanoušci vůbec vystát. Na fórech a sociálních sítích ho kritizují prakticky každodenně. Nazývají ho také mj. „hrobařem Zbrojovky“.

Čtyři důvody, proč je Bartoněk neoblíben

1. Ignorace fanoušků

Za zhruba desetiletou éru v klubu Bartoněk ani jednou nepozval fanoušky k osobnímu dialogu. Když ho osloví, tak je ignoruje nebo se jim vyhýbá. Naproti tomu Pavel Svoreň stihl sedánek s příznivci za ani ne roční působení v klubu již dvakrát.

2. Autoritativní vedení klubu

Dá se říct, že majitel může ve firmě úplně všechno. Ovšem podřízení a správci daných úseků by měly asi dopředu vědět o záměrech a nebýt obcházeni. Příkladem je angažování trenéra Martina Haška bez vědomí sportovního ředitele.

3. Ztráta prestiže Zbrojovky pod jeho vedením

Za posledních sedm let Brno třikrát sestoupilo a strávilo čtyři sezóny ve druhé lize. Značka tradičního prvoligového celku se vytrácí. To vše se děje pod Václavem Bartoňkem u vesla.

4. Zdržování prodeje

Touto dobou už mohl být dávno u kormidla nový majitel, jenže po několika jednáních s potencionálními zájemci téměř většina z nich ztratila o nákup zájem. Mezi adepty patřil známý podnikatel Igor Fait, sportovní agentura či Ondřej Kania. Poslední jmenovaný jako letitý Brňan zvolil raději nákup prvoligového Liberce.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz