Hlavní obsah
Sport

Chance Liga jako fenomén. Nová kampaň má poukázat na celospolečenský dopad fotbalu

Foto: Kolář - Žongl magazín

Chance Liga se každým rokem zvedá, zejména poslední rok v tomto patřil k výjimečným. Zvedá se sledovanost v televizi i návštěvnost některých stadiónů. Fotbal jako takový si získává ve společnosti daleko větší prostor.

Článek

Ligová fotbalová asociace se rozhodla tvář nejvyšší soutěže posunout ještě dál.

Před začátkem nového ročníku spustila obrovskou kampaň, která by se měla nést celou následující sezonou. Zapojí se do ní všechny kluby, jejími tvářemi se stanou přední fotbalisté. Na kampani spolupracoval i přední český módní návrhář Lukáš Macháček, který navrhl unikátní oblečení. Účel je jasný. Ukázat, že fotbal (nejen) na nejvyšší úrovni je prostě fenomén, který si zaslouží pozornost.

Rekordní zájem fanoušků i partnerů, výrazný posun ve vnímání značky a úspěchy v evropském srovnání. To jsou jen některé z důkazů, že ligový fotbal v Česku zažívá mimořádně silné období. I proto dnes můžeme bez ostychu konstatovat, že je na domácí sportovní scéně skutečným fenoménem. A právě na to chceme jako LFA navázat největší celorepublikovou brandovou kampaní v historii, která tuto skutečnost podtrhne, posílí značku Chance Ligy a demonstruje celospolečenský vliv i přesah ligového fotbalu,“ řekl obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace Daniel Hajný.

Fotbalisté jako módní ikony

Kampaň bude stát z velké části na samotných fotbalistech. Nejvýraznější osobnosti Chance Ligy se stanou prostředkem k propagaci vrcholového fotbalu. Z každého klubu by měli být vybráni 3 fotbalisté, kteří budou tvářemi této kampaně. V první fázi už můžete vidět třeba Jindřicha Staňka, Tomáše Chorého, Ewertona, Matěje Chaluše nebo Jana Kuchtu. Někdy tedy osobnosti i trochu provokativní. Prostor zatím nedostal Pavel Šulc, jinak velká módní ikona. Zřejmě kvůli tomu, že se počítá s jeho odchodem.

Kampaň bude mít čtyři hlavní fáze

První předsezónní nese název Bomber. Hráči a influenceři se v tomto případě stávají módními ikonami. Jednoznačně je vidět cílení zejména na mladou generaci. Oblečení navrhl a vytvořil Lukáš Macháček. Ten v minulosti spolupracoval třeba i s českými topmodelkami Pavlínou Pořízkovou a Pavlínou Němcovou. Jeho šaty nosí herečky i další osobnosti popkulturní scény.

Další fáze nese název Kick-off. Tady už jsme v sezoně. Znamená návrat na ligové trávníky v nových dresech a s novými motivacemi.

Kult bude ukazovat přesah fotbalu i mimo hřiště, který je v dnešní době patrný. Ukazuje společnosti vzory nejen sportovní, ale i lidsky inspirující.

Na závěr tu bude Climax. Vyvrcholení všeho, růst nových ikon. Po dlouhé a náročné sezoně vyhlášení vítězů, ale i těch, kteří budou na dně tabulky.

Čeká nás fantastický rok fotbalu

Uvidíme, jakým směrem se bude celá kampaň posouvat. Jedno už každopádně víme. Čeká nás další skvělá sezóna s mnoha novými tvářemi, změnami a celkově novým napětím.

Autor textu: Lukáš Loužecký

Zdroj: https://x.com/chanceliga/status/1942131559588626509?t=TaLi50tcCns_4d1×2vYokw&s=19

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz