Hlavní obsah
Sport

Další bizarní situace v Ústí. Klub sám vybral fanouškům šéfa ultras

Foto: se svolením Táni Bystroňové

Kolem ambiciózního ústeckého klubu se aktuálně hodně mluví. Tým už jistě míří do baráže o druhou ligu, o kterou má jednoznačně velký zájem. Celá fotbalová veřejnost si ovšem všímá i bizarních příběhů spojených s ústeckým klubem.

Článek

Každý si vzpomene na vyzývavou Táňu Bystroňovou, která po každém zápase pokoušela zrak hráčů. Humorná historka nastala i v momentě, kdy měl za Viagem nastoupit korpulentnější syn bohatého muže. Ten měl údajně za nastoupení svého syna nabízet půl milionu korun. Pak se ale ukázalo, že klub situaci záměrně vytvořil, aby bojoval proti korupci. Teď Viagem zrealizoval další neobvyklou situaci, kdy samotný klub vybral nového šéfa ultras Jana Aulického.

Vedení klubu novou hlavní tvář skalních fanoušků představilo o poločasové přestávce posledního domácího zápasu. Přemysl Kubáň ubezpečil veřejnost tím, že fanoušek není zaplacený a ani ho klub aktivně nekonfrontoval svým zájmem. Jana Aulického do nové role dokonce uvedl klubový farář a při celém teatrálním ceremoniálu mu byla slavnostně nasazena koruna.

Jan Aulický šel rovnou mezi jádro fanoušků

Aulický se ihned snažil zapojit do debaty s místními příznivci, ale jejich přístup logicky nebyl úplně příznivý. Jeden z fanoušků se ho zeptal, kolikrát byl na fotbale a nový šéf odpověděl že pětkrát. To nevyznělo úplně přesvědčivě pro ústecké fans, kdy někteří z nich fandí svému klubu desítky let. Velký spor mezi vedením a fanoušky způsobuje taky samotný název klubu. Ten od příchodu nového majitele je podle názvu firmy Viagem a to se nelíbí místním srdcařům, kteří stále používají starší název Arma. Ten je pro ně zažitý a symbolicky spjatý se slavnější érou své historie.

Klub situaci odůvodnil hlavně snahou zlepšit fandění na stadionu. Chodí poměrně vysoké návštěvy, ale nedaří se příliš zapojit diváky do podpory svého celku. To je právě důvod zapojení nového člena. Je ale toto umělé zapojení Jana Aulického správným artiklem, jak zlepšit atmosféru na stadionu? Určitě je to riskantní krok a ačkoliv jsou fanoušci rádi, že jejich klub vede ambiciózní majitel, tak oni logicky nezapomínají na starou identitu ústeckého klubu. Viagem zvolil netradiční způsob jak oslovit co možná nejširší veřejnost. Bizarní kroky však občas mohou být pro ty nejvěrnější příznivce nepochopitelné.

Autor textu: Pavel Soukup

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz