Hlavní obsah
Sport

Fotbalový bizár, nebo geniální tah? Ústí ohromuje druhou ligu

Foto: Pixabay

Čekalo se, že fotbalové Ústí přinese do druhé ligy drive, který dosud nepoznalo, a já jsem velmi rád, že hned prvním kolem své predikce beze zbytku naplnilo.

Článek

Tři dlouhé roky museli obyvatelé krajského města čekat, než jejich tým nastoupí opět v naší druhé nejvyšší soutěži. Svůj comeback sehráli Severočeši proti Jihlavě, kterou porazili 2:1. V tomto případě však výsledek není to největší téma, které rezonuje nejen v kraji, ale dá se říct napříč fotbalovým spektrem.

Vedení před sezónou deklarovalo, že představí dresy, které budou světovým unikátem podle vyjádření managementu prostřednictvím sličných moderátorek. Ty se však nepodařilo včas vyrobit, domácí tak nastoupili v dresech s nápisem „PROVIZORNÍ DRES“ na zádech hned pod čísly hráčů a zepředu se skvěl nápis „Nejkrásnější dresy na světě již brzy v Ústí“. Jak by řekl klasik: „Kdo tohle má?“

Marketingový tah místo standardního řešení

„Postoupili jsme relativně pozdě a navíc jsme si objednali dresy na míru, jejichž výroba zabere určitý čas. Rozhodli jsme se toto čekání využít pro propagaci nadcházející kolekce,“ řekl k doslova provizorním dresům marketingový ředitel Matěj Svojše.

Ústí změnilo dodavatele sportovního oblečení z Jomy na italskou značku Macron. Nové dresy vznikají ve spolupráci s místním designérem a budou mít světle modrou domácí variantu a venkovní v odstínu, který klub označuje jako „pánská růžová“.

Reakce hráčů a fanoušků

Tomáš Vondrášek, letní posila z Dukly, popsal své překvapení pro klubový web: „Když jsem viděl, do čeho se mám obléct, byl jsem opravdu překvapený. Hned jsem si dres vyfotografoval a poslal rodině – všichni se smáli.“

Úspěšná premiéra na hřišti i v hledišti

Kromě této celkem netradiční výbavy se také klub mohl radovat z výborné návštěvy – 2 370 diváků je na naši druhou ligu velmi solidní číslo. Zápas nabídl divákům kvalitní fotbal s góly Vondráška a Fantiše a vlastním domácího fotbalisty z Nigérie Osaghae.

Jak řekl útočník Ústí Tonda Fantiš: „Čeká nás nejzajímavější ročník druhé ligy v historii.“ A když se člověk podívá na marketing Ústí, posilování týmů z Brna, Viktorie Žižkov nebo i B-týmu Slavie, musí mu dát za pravdu – tato soutěž bude tento rok opravdu bavit.

Samozřejmě pro někoho je tento „bizár“ netradiční, nevkusný a nevím co všechno, ale ať máte názor na tento marketing jakýkoliv, už jen to, že vás štve nebo baví, tak funguje, protože se o něm ví a rezonuje ve společnosti. Za mě tomu opravdu fandím, protože je to něco netradičního, originálního a to nejpodstatnější – slovíčko je oživení celkové fotbalové kultury napříč našimi nejvyššími soutěžemi.

Pokud se stejně jako já těšíte na ty „nejkrásnější dresy na světě“, budeme si ještě muset chvíli počkat. V dalším utkání proti Vlašimi podle vyjádření klubu stále ještě nebudou připravené.

Autor článku: Radek Ondrák

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz