Hlavní obsah
Sport

Mezi útočníky Slavie je výkonnostní propast

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Žongl / Jager

Výsledek zápasu s Pardubicemi je sice dobrý, ale řekněme, že bych si dovedl představit i jiný průběh. Pardubice určitě nejsou soupeř, proti němuž bych se chtěl tři čtvrtiny zápasu klepat na tribuně. V příštích zápasech bude potřeba hrát výrazně lépe.

Článek

Mick van Buren už na Slavii nestačí

Jestli zápas něco ukázal, tak je to až propastný rozdíl mezi duem Mojmír Chytil – Václav Jurečka a dalšími útočníky. Určitou pochvalu si zaslouží Muhamed Tijani, jenž byl alespoň nebezpečný ze vzduchu a podržel několik těžkých míčů. U něj vidím na jaře zlepšení. Naopak kritický musím být k Micku van Burenovi. Nemůžu si pomoct, ale podle mě ten kluk na Slavii kvalitativně nestačí. Proti Pardubicím byl svými ztrátami nebezpečný akorát pro vlastní branku, naopak dopředu to od něj byl jen festival nepřesností. Bohužel zdaleka ne poprvé. Navíc s přibývajícími lety u něj mizí i rychlost, která bývala jeho nejsilnější stránkou a zbrklý je pořád stejně.

Rozhodli náhradníci

Naopak obrovskou pochvalu si zaslouží olomoucký démon jménem Mojmír Chytil. Před jeho kouskem nezbývá než smeknout klobouk. Není to však jenom on. Velmi dobré utkání odehráli i další střídající borci. Hlavně Lukáš Provod, jenž druhou a třetí branku našemu šutérovi víceméně daroval.

Povedená hra stoperů

Musím říct, že v zápase nastoupilo podle mě ideální stoperské trio. No a jeho výkon nebyl vůbec špatný. Dozadu nebyl problém a i v rozehrávce si počínali slušně. Jen se přiznám, že bych si dovedl představit ještě výraznější podporu ofenzivy, zvlášť v momentech, kdy se Petr Ševčík stahuje pro rozehrávku, je pak vzadu někdy až zbytečně moc lidí.

Opětovné zranění Zafeirise

V následujících týdnech čeká hráče v rychlém sledu řada velmi náročných utkání a v dané situaci je potřeba mít k dispozici kompletní kádr. Bohužel k dispozici nebude opět Christos Zafeiris, který si tentokrát pro změnu zranil kotník. Je to problém, do středu pole je k dispozici málo borců a nezbývá se než modlit, že tentokrát Ševčíkovo zdraví vydrží.

Nejdůležitější zápas se hraje v neděli

Jsem docela zvědavý, jak si trenér poradí s rotací sestavy. Osobně bych preferoval klidně vypadnutí z poháru, ale dobrý výsledek na Letné. Porážka tam by znamenala v boji o titul bohužel obrovskou překážku. Nicméně je jasné, že takhle to nestojí a ideální je porazit Spartu na všech kolbištích. Problém je ten, že letenští jsou momentálně o level dál, ale nikde není psáno, že se to během pár týdnů nemůže otočit. Nyní však titulu nenasvědčuje vůbec nic.

Los k ničemu

Trošku mě mrzí los Evropské ligy. Za sebe se přiznám, že vždycky preferuji hratelné soupeře před atraktivními. Pak akorát dojde k tomu, že jsou vstupenky cenově vystřelené až do nebe. Já to chápu, AC Milán je atraktivní soupeř, ale přiznám se, že pro mě jako fanouška Slavie nehraje vůbec roli, s kým kluci hrají a na Karabach bych šel se stejnou chutí. Každopádně hned po losu se mi ozvala spousta lidí, jestli nedokážu sehnat vstupenky. Že se mi však ozve i člověk, jenž by chtěl lupeny na Spartu s Liverpoolem, to mě už docela překvapilo. Škoda, že se lidé s podobnou vervou nehlásí třeba o lístky na Pardubice.

Tohle exprimátor přehnal

Když jsem v pondělí otevřel Twitter, otevřela se mi zároveň i kudla v kapse. Nevím zda Zdeněk Hřib zrovna vyřadil svůj mozek z provozu (dělá to poměrně často), ale i dítěti základní školy je jasné, že přelepení symbolu klubu je obří neúctou. Kdyby k tomu alespoň přistoupil s pokorou a řekl, že pochybil. Nicméně místo toho ještě rozhořčeným fanouškům posílal arogantní reakce.

Čekají nás náročné týdny, fotbal bude dvakrát týdně a já se těším, ale zároveň trochu bojím. O to milejší pak může být překvapení z dobrých výsledků. A paradoxně se docela začínám těšit i na jarní část béčka, které jsem na podzim trochu flinkal.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz