Hlavní obsah

Nové dresy ve spolupráci s Pastou Onerem. Potvrdí se spekulace o novém dodavateli místo Pumy?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Jager/Žongl

Pražská Slavia během uplynulých několika dnů oznámila řadu zajímavých informací. Jednou z těch největších bylo jednoznačně ukončení spolupráce s firmou Puma a naopak vytvoření nových dresů ve spolupráci s oceňovaným umělcem Pastou Onerem.

Článek

Konec Pumy, nástup….Castore? Zatím jen spekulace

Po více než šesti letech skončí na konci probíhající sezony spolupráce pražské Slavie s módní značkou Puma. Dresy na sezonu nadcházející už tak budou vyrobeny novou firmou. Její jméno klub z Edenu zatím oficiálně neoznámil. Hodně se ovšem spekuluje o značce Castore, která má na svědomí třeba trikoty Feyenoordu Rotterdam nebo Bayeru Leverkusen.

A ohlasy jsou vlastně poměrně smíšené. Někteří tuto změnu vítají a zajímají se zejména o cenu a dostupnost, jiní jsou zatím zdrženlivější. Jméno nového partnera má být oficiálně oznámeno až před začátkem sezony 2025/2026. Už daleko dříve si ovšem bude moci dresy předobjednat (i zaplatit) a kupovat vlastně tak trochu zajíce v pytli.

Spolupráce s Pastou Onerem a vánoční vouchery na dresy

Klub se totiž rozhodl k letošním Vánocům nabízet limitované dárkové vouchery, které v sobě budou ukrývat prvky designů nových dresů. Částečně se tak zřejmě poodhalí jejich barvy či motivy. A aby fanoušci nevstupovali úplně do neznáma, prozradila Slavia spolupráci se světoznámým umělcem Zdeňkem Řandou alias Pastou Onerem.

Dresy by si navíc měli představitelé klubu navrhovat kompletně sami s vlastním týmem, samozřejmě ovšem v kooperaci s novým dodavatelem. Vznikne tak unikátní práce, na kterou jsou určitě všichni Slávisté velice zvědaví.

Představit by se měly tři sady. Klasická domácí s drobnějšími změnami, odlišná venkovní i třetí sada. Dohromady by klub chtěl podle Jaroslava Tvrdíka nabídnout celkem 10 000 dresů. V případě koupě voucherů na všechny tři varianty by měl navíc nakupující získat zajímavou slevu.

Prodej voucherů by měl začít těsně před domácím zápasem s Fenerbachce, tedy již 28. listopadu. Ze stadionu a přilehlých stánků se posléze přesune na Ticketportal.

Bude dresů dostatek?

Na nedostatek dresů či jejich nedostupnost v e-shopu si ostatně fanoušci v minulosti stěžovali. Uvidíme, zda se to s novým dodavatelem zlepší. Pomoci by mohlo i převzetí fanshopu do vlastních rukou, které je podle Jaroslava Tvrdíka rovněž za dveřmi.

Je to určitě celkově hodně netradiční projekt. Některé může neznámý dodavatel odradit, jiné naopak právě ono tajemné pozadí přilákat. Vzhledem ke spolupráci s Pastou Onerem je ovšem jasné, že by dresy mohly být vlastně určitým uměleckým dílem.

Autor textu: Lukáš Loužecký

Zdroj:

https://www.slavia.cz/article/22527-Slavia-a-Puma-po-sezone-2024-25-zavrsi-uspesnou-spolupraci

https://www.slavia.cz/article/22530-Fotbal-je-umeni-Dresy-pro-sezonu-2025-2026-navrhl-Pasta-Oner

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Pasta Oner

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz