Článek
Drahé vstupenky
Mnozí ještě v mají v paměti kauzu okolo výročního zápasu mezi Spartou a Teplicemi. Fanouškovská obec celoplošně kritizovala cenotvorbu Sparty, která nabízela vstupenky do prostoru hostů od 600 korun. Vedení Sparty po kritice vydalo vyjádření, že s respektem k fanouškům soupeře reaguje na podněty týkající se cen vstupenek a za každého teplického fanouška, který dorazí do sektoru hostí, přispěje 500 Kč na Nadační fond FK Teplice.
Situace se ovšem opakuje a na další zápasy jsou opět vstupenky pro hosty v podobné cenové kategorii. Přitom už se nejedná ani o žádný výroční zápas. Na situaci vtipně zareagovala Bohemka, následující soupeř letenských fotbalistů. Jako poděkování za podporu nabízí vouchery na klobásu a pivo zdarma, které bude rozdávat SLO v daném zápase. Cenotvorbu přitom kritizují nejen fanoušci ostatních klubů, ale i někteří ze sparťanských řad.
Víme, že vstupenky na Spartu nejsou nejlevnější. Proto každému Klokanovi v sektoru hostů nabídneme jako poděkování za podporu klobásu a pivo zdarma 🌭🍺 Vouchery bude v kotli na Letné rozdávat SLO, uplatnit je pak můžete v Ďolíčku 🏟️
— Bohemians Praha 1905 (@bohemians1905) December 5, 2024
Jste věrní, i když se nedaří. Děkujeme! 💚 pic.twitter.com/OfBsRqqCCN
Je jasné, že top české kluby budou mít ceny vstupenek vyšší. V rámci hostujícího kotle se ovšem snaží většina vycházet ostatním vstříc a nasazuje přijatelnější částky. Nejdražší jsou samozřejmě utkání právě s nejlepšími celky, do této kategorie ovšem (při vší úctě) Bohemians momentálně rozhodně nepatří.
Marketing pod palbou kritiky
Ostatně celkově se na marketing Sparty v posledních týdnech snáší spíše kritika. Od projektu Unlimited, přes fanshop až po spekulace, že by Spartu mohla posílit Táňa Bystroňová, celebrita z Ústí nad Labem.
Nutno podotknout, že stále patří k těm nejlepším v České republice. Na negativním hodnocení se ovšem za mě podílí i herní krize Sparty. Horší výsledky prostě přinesly hledání chyb i v jiných patrech než u výkonu samotných fotbalistů.
Fanshop dneska (1. prosince) promuje na FB kolekci "Finále poháru 23/24", které jsme vyhráli v květnu, a díky tomu tak vyšla nová vítězná kolekce, následně i kolekce DOUBLE.
— Destralux (@destralux) December 1, 2024
To tak nějak shrnuje jeho fungování. pic.twitter.com/n4Lb6twBIL
Rýpanec do obou pražských S během krátké chvíle
Během krátké doby si tak Bohemians rýply do obou klubů. Nedávno totiž SLO klokanů reagoval na nápis SKS Hooligans Vládci Vršovic, který se objevil v Ďolíčku. Mezi fanoušky přitom fungují určitá nepsaná pravidla, třeba že na stadiony se nemaluje. Samozřejmě je otázkou, kdo tam daný nápis zanechal. Nelze tím úplně „napadat“ celou slávistickou obec, protože to mohl být prostě jen nějaký puberťák. Skalní fanoušci totiž daná pravidla z logiky věci ve většině případů dodržují.
Autor textu: Lukáš Loužecký