Hlavní obsah

Nikča

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Představujeme další členku firmy.

Článek

Ahoj, já jsem Niki a žiju kousek od Chrudimi již 18 let. A ve firmě dělám články do novin, časopisů a stránky. Pak ještě peču čaje a jsem také zástupce ředitelky firmy Zuzky. Spolu my všechno plánujeme a komunikujeme nejvíce mezi sebou.

Moc ráda trávím čas s přáteli, ale teď nejraději si hraji se svým psem Huskym. Chodím s ním ráda na procházky a jen tak spolu blbneme. O sobě bych řekla, že jsem veliký introvert a nerada vystupuji před lidmi a seznamuji se s novými lidmi. Jinak jsem přátelská, hodná a pečlivá.

Tak nějak jsem se vám představila. :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám