Hlavní obsah

Petr

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Další člen firmy Čaj o šesté

Článek

Ahoj já jsem Petr a bydlím kousek od Chrudimi již 18 let. V naší firme působím jako designer. Navrhuji vizitky, letáčky a pozadí do veškerých prezentací.

Jsem komunikativní, přátelský a nevadí mi si ze sebe udělat nějakou srandu. Rád hraju basket a jezdím na motorkách. Motorky patří nejen k mně, ale patří do celé mojí rodiny nejezdím jenom já, ale i moje mamka, taťka a i mladší brácha. Rád trávím čas se svojí přítelkyní a se svými kámoši.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám