Hlavní obsah

Zuzka

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Představení ředitelky firmy.

Článek

Ahoj, jsem Zuzana Pluhařová a firma Čaj o šesté si mě zvolila za ředitelku firmy. Nemám tušení proč tomu tak bylo, ale bylo mi řečeno, že jsem jediná, která je schopna to nějak koordinovat, tak to mi trochu lichotilo.

V tomto článku bych se Vám chtěla tak nějak představit. Žiju v Kolíně už 18 let. Moc ráda sportuji a komunikuji s lidmi, ale řekla bych o sobě že nejsem ani introvert ani extrovert, jsem spíše něco mezi a nebo podle nálady. Jsem velice přátelská, pečlivá a komunikující. Ráda se bavím s příteli a jezdím ráda na výlety.

Tak nějak jsem se vám aspoň trochu představila a více se vám otevřela. :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám