Hlavní obsah

Kamarádka se vyspala s mým manželem. Na pomstu ale hrdá nejsem, říká Sandra

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Její rakce byla nekompromisní

Nikdy neměla přehnané iluze o manželství. Přesto si Sandra myslela, že s manželem budou žít ve vzájemném respektu. Jenže se spetla, vyklubal se z něj proutník. Rozhodla se pouze nepřihlížet.

Článek

Když se brali, už toho měli hodně za sebou. Rozhodně se nedalo říct, že jde o pobláznění či sňatek z nerozvážnosti. „Oba jsme prošli mnoha vztahy a věděli jsme, co od života chceme. Tedy já myslela, že to víme. Tomáš vždycky působil vyrovnaně, dokázal si jít za svým. I proto vybudoval docela úspěšnou firmu a musím říct, že jsme si žili úplně v pohodě,“ vzpomíná Sandra.

Byli jsme každý jinde

Vše se ale změnilo narozením jejich dvojčat. Petr i Kamila byli v pořádku, rostli jako z vody. Sandra se jim ale logicky věnovala a manžel se ocitl na druhé koleji. „Netuším, jaká byla jeho představa. Možná si myslel, že pořád bude všechno dřív. Žádné starosti, cestování, večírky. Minimálně pro mě to ale na nějakou dobu skončila. Byla jsem za to ráda, v roli maminky jsem se našla.“

Najednou byli každý jinde. Tomáš se nehodlal vzdát svého života, Sandra si naopak vytyčila naprosto jiné cíle. „Začali jsme se odcizovat. Když přišel domů, sotva jsme spolu promluvili. Tvářil se kysele, když dvojčátka v noci brečela. Ani ho nenapadlo, aby mi třeba pomohl. Prostě jsme postupně zjišťovala, že žiji s úplně jiným chlapem, než jsem si myslela,“ vysvětluje Sandra.

Asi se tak stalo to, co muselo. Její manžel začal chodit za jinými ženami. „Napřed jsem si říkala, že ho to přejde, že přeci není tak zabedněný, aby jim dával přednost před vlastní rodinu. Zase jsem se ale mýlila, v manželství už po několikáté.“

Konečně zjistila pravdu

Tomáš trávil noci mimo domov, péči o děti i celou domácnost nechával výhradně na Sandře. Když náhodou dorazil domů, tak chtěl vyprat a odpočinout si. „Napřed jsem jak slepice všechno dělala s nadějí, že to snad pomůže a on se rozhodne žít s námi. Docházelo mi ale, že se to nikdy nestane. Takže jsem se rozhodla, že mu služku dělat nebudu. Což ho samozřejmě naštvalo.“

Tomáš zase na několik dní zmizel. Tentokrát ale Sandra začala pátrat a zjistila, že si začal s její dobrou kamarádkou. „Byla to holka, která mi vždy do očí tvrdila, jak mě má ráda. Dokonce mi pomáhala s dvojčátky. Čekala jsem hodně, ale že zrovna ona, to na mě bylo moc,“ kroutí hlavou sympatická brunetka. Nechtěla na sobě nechat „štípat dříví“, takže vymyslela plán.

Pyšná nejsem, ale nelituji

„Našla jsem si kontakty na obchodní partnery Tomáše, poslala jsem jim maily ve znění, že nám ubližuje apod. Jejímu zaměstnavateli jsem zase napsala, že si po večerech přivydělává jako prostitutka. Strhlo to obrovskou lavinu, ani jsem to nečekala. Tomáš v podstatě přišel o firmu, klienti šli od něj a samozřejmě se to v jejich kruzích začalo vyprávět. Má „kámoška“ přišla o práci a dostala takové reference, že musela dělat podřadné věci. Nejsem na to nijak pyšná. Zároveň ale nelituji.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz