Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Mezi nebem a zemí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: A. Barešová

Přitahuje vás magie? Věříte tomu, že existuje něco mezi nebem a zemí, co má vliv na náš osud a usměrňuje naše životy?

Článek

Mnoho lidí tvrdí, že nevěří, ale skoro každý alespoň jednou v životě zažije okamžik, který si neumí vůbec vysvětlit. Sama jsem takových věcí zažila mnoho a proto na to něco mezi nebem a zemí věřím. Hodně se mi zjevují zprávy ve snech, někdy se zhmotnila síla myšlenky a proto věřím, že správná přání se plní, jenom je třeba na ně správně pomyslet.

Tak třeba se mi párkrát stalo, že jsem stála ve frontě na poště a nebyla jsem na tom správném místě k rychlému odbavení. Přede mnou pět lidí a fronta se vůbec nehýbala. Začala jsem si představovat, že lidi přede mnou zmizí a najednou se skutečně tři rozhodli odejít a já byla za chvíli odbavená.

Měla jsem kdysi kolegyni, nebyly jsme si tak blízké, abych o ní věděla příliš, ale občas jsme se stýkaly a dodávaly si sílu, když nám docházela. Nosila často černé a tmavé oblečení a moc jí slušelo. Pak jsem z té práce odešla a později se jenom doslechla, že skončila v nemocnici se zápalem plic. Byla tam poměrně dlouho, často jsem na ni myslela, když jednou k ránu se mi ve snu zjevila, celá v bílém, přisedla ke mně u stolu a mlčela. Ráno jsem obdržela zprávu, že již není mezi námi. Nikdy předtím ani potom se mi o ní nezdálo.

A podobných zážitků mám víc. Sen mi napověděl, když se stalo něco s osobou mně zvlášť blízkou, prozradil i pozitivní zprávy, když jsem byla v nejistotě. Ve snu mě uklidňují ti, které už nemám, chodí se se mnou třeba mazlit poslední pejsek a občas si některý sen dohledám, to když je moc složitý a nerozumím mu.

Někdy si zapisuji pocity, třeba poznámky do telefonu a nedávno jsem našla starý telefon, používaný v době, kdy jsem hledala práci. Po čase jsem se do něj podívala a bylo tam napsáno: NEVÍM, CO SE STANE, ALE DOBŘE TO DOPADNE. A dopadlo! Dokonce líp, než jsem si uměla představit.

A někdy tomu osudu toužíme trochu napovědět, jak by to dopadnout mělo. Líbilo by se nám umět čarovat a přičarovat si něco, o čem sníme. Zkouším to. Ne moc aktivně, dělám jenom aktivity pro svou ochranu nebo pro dobrý pocit, mně to funguje, nebo si to aspoň mohu myslet.

Už od dávných časů lidé věřili, že magie pomáhá, vymýšleli pranostiky, řídili se podle nich, podporovali některé činnosti třeba zaříkáváním, tak proč nevyzkoušet nějaké to kouzlo, které může potěšit a nikomu neublíží?

Jednoduše se dají vyzkoušet třeba prášky. Jsou to rozemleté byliny, které se nedávají do váčku, ani nespalují, jednoduše jsou rozprašovány na místa, kde pak uvolní své síly. Byliny se jednoduše rozemelou nebo roztlučou v hmoždíři a v té době si představujeme jejich magický cíl. Prášek bude mít silnější účinek. Místo, kde je třeba dodat energii posypte ve směru hodinových ručiček nebo do kruhu kolem sebe a pak necháme působit na sebe usednutím doprostřed.

K vyzkoušení jsem vybrala neškodné recepty, abychom si magií nepřivodili nějaký nechtěný úraz.

Prášek astrálního cestování – 2 díly santalového dřeva, 1 díl pelyňku černobýlu a 1 díl skořice. Před ulehnutím posypat prostěradlo a polštář pro posilnění astrálního cestování. Hezké sny.

Prášek štěstí – 2 díly levandule, 1 díl šanty kočičí a 1 díl majoránky. Tento prášek nasypat na zemi do tvaru kruhu a pak přijímat pozitivní energii uprostřed. Můžete si představovat, jaké štěstí by to mělo být.

Prášek úspěchu – 2 díly vousatky draslavé, 2 díly nového koření, 1 díl muškátového oříšku a 1 díl puškvorce. Používá se pro přinesení pozitivních změn do vašeho života.

Tak přeji hodně úspěchů i bez prášku.

Zdroj: Scott Cunningham - Kompletní kniha kadidel, olejů &lektvarů

Anketa

Vyzkoušeli jste nějaké kouzlo?
Ano
0 %
Ne
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 0 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám