Článek
Obrat skupiny dle vlastního tvrzení za rok 2022 činil 1,3 miliardy korun. O rok dříve to bylo 930 milionů. Meziroční růst se tak pohybuje na úrovni 40 procent. DoDo loni doručila více než 5,8 milionu objednávek, z toho téměř 40 procent připadlo na zahraniční trhy. V roce 2021 to bylo o 1,8 milionu objednávek méně.
DoDo v loňském roce působilo v 76 městech na sedmi evropských trzích, přičemž ke konci roku 2022 firma operovala v 13 různých segmentech trhu od potravin přes elektroniku a drogerii až po léčiva. Mezi nejznámější klienty operátora patří Tesco, Košík, KFC, supermarkety ze skupiny REWE, drogerie Rossmann, lékárny Dr. Max či Benu nebo řetězec se sportovním vybavením Decathlon. Pro DoDo Group v minulém roce jezdilo 2300 kurýrů a tisícovka vozů.
„Během loňského roku jsme se soustředili na nastavení mechanismů pro systematickou expanzi na velké západní trhy a v roce 2023 chceme tuto přípravu naplno zužitkovat. Nadále pracujeme na rozvoji naší vlastní logistické platformy, která je pro náš provoz i expanzi klíčová, a stejně tak se soustředíme na náš franšízový model, abychom mohli expandovat co nejefektivněji. Věřím, že se nám v následujících 12 měsících podaří na poli expanze výrazně pokročit, přičemž soustředit se budeme především na pro nás klíčové Německo,“ uvedl CEO DoDo Group Michal Menšík (foto).
www.borovan.cz