Článek
Weby a aplikace Livesportu navštívilo během listopadu přes 116 milionů lidí, což je nejlepší výsledek za měsíc ve více než patnáctileté historii firmy. „Pět říjnových víkendů nám teď na podzim přineslo nový rekord, 106 milionů uživatelů. Listopad ale vzápětí překonal naše nejoptimističtější očekávání. Nic takového jsme nezažili, protože mistrovství světa se hraje vždycky až po konci sezony. Teď se ukázalo, že kombinace klubového fotbalu a největší sportovní události funguje, protože k nám v jednom měsíci přivede všechny typy fanoušků. Díky tomu se nám návštěvnost meziročně zvedla o 22 procent a nedávný rekord jsme posunuli na 116 milionů uživatelů,“ komentoval co-CEO Patrik Dzurenda (foto).
Zároveň s návštěvností Livesportu globálně roste i počet zobrazení na webu a v aplikacích. V listopadu se toto číslo podle údajů firmy zastavilo těsně pod hranicí 20 miliard. K tomu přispělo i sportovní zpravodajství, které Livesport odstartoval ve více než 10 zemích. „Nový, zpravodajský pilíř naší služby jsme v České republice spustili už na konci léta. Naší ambicí ale bylo mít zpravodajství připravené před Katarem na 13 trzích a také na globálním projektu FlashScore - a to se nám podařilo,“ doplnil Alan Záruba, chief digital content officer Livesportu.
Hlavním produktem Livesport je globální síť výsledkových webů FlashScore (v Česku jako Livesport.cz), kterou podle údajů firmy v roce 2021 používalo přes 100 milionů sportovních fanoušků z celého světa měsíčně. FlashScore přináší rychlé výsledky z téměř 40 sportů po celém světě (fotbal, tenis, basketbal, lední hokej atd.) v cca 30ti jazykových mutacích. Skupina Livesport v roce 2021 dosáhla obratu 3,2 miliardy korun (tržby plus příjmy z dividend dceřiných společností, konsolidovaná cifra). Majiteli Livesport je miliardářské duo Martin Hájek a Jiří Mareš.
www.borovan.cz