Hlavní obsah
Finance

Obrat Syrůčkovy skupiny Smarty Brands loni přesáhl 4 miliardy korun

Foto: Smarty

Navzdory loňskému poklesu celého českého e-commerce trhu o 12  procent retailová, online a B2B skupina Smarty Brands, kterou vlastní multimilionář Petr Syrůček, za rok 2022 hlásí růst o desítky procent. Hlavně díky kamenným obchodům.

Článek

Smarty Brands zahrnuje e-shopy s elektronikou Smarty.czIwant.cz, Jrc.cz, síť značkových prodejen iWant Apple Premium Reseller Store a síť desítek herních obchodů JRC/Smarty Store. Skupina podle vlastních údajů loni dosáhla obratu přes 4,2 miliardy korun, což je o 30 procent více než v roce 2021. B2B divize Smarty.cz v roce 2022 dosáhla obratu 1,3 miliardy korun, podle zástupců Smarty obhospodařuje nyní více než 13 tisíc firemních zákazníků, což je o třetinu více než začátkem roku 2022.

„Loni jsme ve velkém investovali do vybudování nových kamenných prodejen ve spojení Smarty.cz a JRC. Otevřeli jsme jich 11 po celém Česku a letos v tom budeme pokračovat. Z čísel a prvotních reakcí lidí vidíme, že expanze do kamenného retailu byl krok správným směrem,“ uvedl Syrůček.

Cílem Smarty Brands pro rok 2023 bude v této expanzi pokračovat. „Plánujeme otevřít další prodejny Smarty.cz a JRC, konkrétně třeba v Mladé Boleslavi, Hradci KrálovéOstravě. Část prodejen iWant projde přerodem na koncept Apple Premium Partner,“ doplnil Syrůček.

www.borovan.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz