Článek
Ti, kteří chtěli, aby Hřib nepokračoval v ponižujícím chaosu, svévolné buzeraci a šikaně automobilistů, volili kromě jiného ODS, TOP09 a KDU-ČSL. Tedy koalici Spolu, která se vůči Hřibovi negativně vymezovala. Zvolili Spolu a mají Hřiba zpět. Podle koaliční smlouvy se má stát „1. náměstkem pro dopravu“. Jinak, než zradou voličů Spolu se to nazvat nedá.
Připomeňme, že za doby Hřibova primátorství došlo kromě zneprůjezdňování ulic a stavbě „barikád“ třeba na magistrále (jinak se ty uzavírky třeba v září 2021 nazvat opravdu nedají) rovněž ke kauze Dozimetr. V ní podle názoru policie tzv. Slepičácký gang tuneloval finance Dopravního podniku hl. m. Praha.
Levicoví radikálové Piráti mají rovněž podle koaliční smlouvy dostat na starosti tzv. pražský klimaplán. Opět pro připomenutí - jeho autorem je bývalý náměstek primátora pro životní prostředí Petr „Slepičák“ Hlubuček (viz zde), který měl být klíčovou figurou Slepičáckého gangu. Kontroverzní klimaplán počítá s objemem nákladů 230 miliard a to, že jej mají na starosti zrovna Piráti, není opravdu dobrá zpráva.
Zejména pražská ODS koalicí s levicovými radikály z Pirátské strany zradila své voliče a v současné době je pro pravicového voliče nedůvěryhodnou a nevolitelnou stranou. Praktickým důsledkem je, že část voličského elektorátu ODS je nyní bezprizorní a hledá někoho důvěryhodného, kdo by zastupoval její zájmy. Bude zajímavé sledovat, kdo z politického spektra se této šance chytne.