Hlavní obsah
Aktuální dění

Řetězec Tesco v Česku zavedl povinné ideologické školení pro řadové zaměstnance a manažery

Foto: Tesco

Maloobchodní řetězec Tesco Stores Česká republika (na fotce CEO Katarína Navrátilová) pro řadu cílových skupin významně snižuje svoji atraktivitu na pracovním trhu, když pro zaměstnance a manažery zavedlo kontroverzní povinné ideologické školení.

Článek

Povinné ideologické „nalejvárny“ a akce (kurzy marxismu-leninismu, účast na 1. máji atd.) existovaly v tuzemských firmách, vysokých školách a podnicích v tehdejším Československu před rokem 1989. Nyní se tato podivná praxe částečně vrací zpět. Tesco nyní povinně školí zaměstnance v diverzitě a inkluzi, které se dávají do souvislosti s neomarxistickou ideologií.

„Základním pilířem pro vytváření inkluzivního pracovního prostředí je nastavení inkluzivní kultury, kterou si každý zaměstnanec vezme za svou. K tomu pomáhají v Tesco série školení, které musí zaměstnanci povinně absolvovat již po nástupu do společnosti. K dnešnímu dni tímto školením prošlo více než 7200 zaměstnanců Tesco,“ uvedl v závěru loňského roku řetězec.

„Pro vedoucí pracovníky společnost připravila školení Jak být inkluzivním lídrem, které je povinné a ukazuje cestu manažerkám a manažerům, jak odbourávat předsudky a pracovat s lidmi v rámci svých lokálních i mezinárodních týmů. K vytváření inkluzivní kultury pomáhají i různá partnerství, která Tesco navazuje s organizacemi, které se zabývají problematikou diverzity a inkluze za účelem výměny zkušeností,“ uvedl podnik.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz