Hlavní obsah
Umění a zábava

Režisér Havlík natáčí novou komedii s Jakubem Prachařem a Terezou Rambou

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Cinemart

Úspěšný režisér a scenárista Rudolf Havlík, který má na kontě trháky Po čem muži touží 1 a 2 nebo Ostrov (aktuálně tržby 50 milionů, návštěvnost 284 tisíc diváků), začal točit další komedii. Tentokráte zabrousí do tématu mimozemských civilizací.

Článek

V těchto dnech odstartovalo natáčení nového Havlíkova filmu Franta mimozemšťan. V hlavní dvojroli se objeví Jakub Prachař, dále Tereza Ramba, Filip Březina, Kateřina Marie Fialová, Vasil Fridrich, Erika Stárková, Jiří Langmajer, Leoš Noha, Petra Hřebíčková, Petr Vančura, Oldřich Navrátil, Pavel KikinčukJan Teplý.

„Kdysi dávno, ještě když jsem natáčel Pohádky pro Emu, jsem měl v hlavě pár nápadů. Chtěl jsem natočit film, kde se muž změní na ženu, chtěl jsem natočit dobrodružný film na opuštěném ostrově, chtěl jsem natočit film, kdy mimozemský návštěvník přistane místo v AmericeČechách, respektive na Moravě. A teď na něj došla řada. Ohromně mě bavilo pracovat na takovém tématu a nebrat ho moc vážně jako sci-fi, ale jako situační komedii zasazenou do našeho prostředí,“ komentoval Havlík.

Franta mimozemšťan vzniká v produkci Fénix Film Dany VolákovéMichaely Bastien, koproducenty jsou Flamesite, Solid EnterpriseValérie Kubíková. Natáčení bude probíhat ve středočeských Sýkořicích, v Praze, v Brně a jeho okolí. Distributor Cinemart pošle film do kin v únoru 2024.

www.borovan.cz

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz