Hlavní obsah

Duhové mosty

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Duhové mosty

Já nejsem víc než ty. Jen tě obdivuji.

Článek

Já nejsem víc než ty. Jen tě obdivuji. Obdivuji tvůj šarm a noblesu. Tvůj projev tvoření světa. Jaký vidíš. Jaký chceš vidět. Jsem rád. Jsem rád, že jsem ho účasten.

S velikou radostí a pokorou přijímám to, co se tvoří. Protože je to hodné lásky.

Uvědoměním si toho hlubokého míru a sounáležitosti uvnitř nás. Tím mírem propojujeme světy. Ten mír, to tenké vlákno, co dotýká se nás a našich životů. Živoucí. Nesoucí. Tu poctu člověku. Synu Vesmírnému.

Upokojuje nás. Je naší součástí. Překypuje v nás a chce se projevit. Projevuje se.

Já nejsem víc než ty. Než kdokoli jiný. Ty nejsi víc než já. Jsme si rovni. A z této úrovně tvoříme. Světy. Co se propojují.

Stavíme mosty, to propojení. V nás. A po tom mostu jdeme k sobě. Je duhový. Září všemi barvami duhy.

Ty najdeš svou duhu, stejně tak já. Otázka nezní „zda“? Otázka zní „kdy“?

S úsměvem AnJel.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám