Hlavní obsah

Naplnění

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

Naplnění

Já opěvuji Tebe. Ten život, kterým se vše mění.

Článek

Já opěvuji Tebe. Ten život, kterým se vše mění. Roste a září v nás. Našem těle. Vyzařuje do okolí. A tam rozehrává ty děje. Život, co se děje.

Tak radostný. Bez beznaděje. Je políbený Tebou. Tvou všímavostí a pozorností. Radostí v každém okamžiku. Radostí v každém kroku. Co udělám. Co je. Je tak dobrý. Ten život políbený Tebou.

Pulzuje ve mě. A já tě vítám. Přicházíš. Přichází. Ten čas, co je plný. Plný blahobytu. Naplněný a laskavý. Je, byl a bude. Jen dřív jsme ho neviděli.

Nyní se ukázal v celé své nádheře. Naplněnost, dary, vše je tu pro Tebe.

Naplněnost, dary, vše je tu pro nás.

S úsměvem AnJel.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám