Článek
Historie GraniteMark je příkladem toho, jak vytrvalost, snaha o inovace a pozornost k potřebám klientů mohou proměnit ambiciózní myšlenku v mezinárodní značku. Jak jsme pracovali na dosažení našeho cíle? Vše začalo v roce 2012, kdy tým praktikujících odborníků s praxi v tradingu, bankovnictví a investičním sektoru spustil obchodní platformu GraniteMark. Na rozdíl od mnoha jiných řešení té doby byl zde od počátku kladen důraz na zájmy obchodníků, což umožnilo okamžitě se odlišit na trhu.
Již v roce 2013 se do vedení zapojili akcionáři a známé osobnosti ze světa financí. To dalo společnosti silný impuls: příliv investic zajistil expanzi a umožnil posunout projekt na novou úroveň.
Dalším krokem byl rok 2014, kdy GraniteMark představila nové aplikace a přidala inovativní obchodní nástroje. Platforma se stala rychlejší, pohodlnější a funkčnější.
V roce 2015 broker zavedl širokou škálu moderních analytických řešení, která pomáhala obchodníkům snižovat rizika. To byl důležitý krok směrem k podpoře klientů nejen z hlediska infrastruktury, ale také v oblasti správy kapitálu.
Skutečným průlomem se stal rok 2016. Dne 14. dubna tržní hodnota GraniteMark na sekci AIM Londýnské burzy cenných papírů dosáhla jedné miliardy USD. Ve stejném roce byla zavedena jedna z nejžádanějších funkcí – „Garantovaný stop“, která poskytla obchodníkům dodatečnou ochranu.
Rok 2017 znamenal důraz na technickou analýzu: platforma byla rozšířena o pokročilé funkce pro tvorbu grafů, množství indikátorů a kreslicích nástrojů. To klientům umožnilo profesionálně analyzovat trh a zvyšovat přesnost svých rozhodnutí.
Rok 2018 se nesl ve znamení nepřetržitých inovací. GraniteMark aktivně naslouchala zpětné vazbě uživatelů, zaváděla nové technologie a posilovala analytickou základnu, aby měli obchodníci jednodušší práci v jakýchkoli podmínkách.
V roce 2019 broker rozšířil své globální působení a upevnil reputaci spolehlivého partnera. Společnost byla stále více spojována s inovativními řešeními a vysokou úrovní služeb.
Na vlně tohoto úspěchu se GraniteMark v roce 2020 zaměřila na sociální obchodování a mobilitu. Sociální funkce umožnily obchodníkům sdílet znalosti a zkušenosti, zatímco mobilní aplikace otevřely cestu k pohodlnému obchodování „na cestách“.
Rok 2021 byl etapou zlepšení klientského servisu. Společnost zavedla pokročilý systém podpory využívající umělou inteligenci, což umožnilo rychleji a přesněji řešit dotazy klientů. Navíc byly spuštěny věrnostní programy a bonusy pro aktivní obchodníky.
V roce 2022 se GraniteMark zaměřila na rozvoj partnerských programů a vzdělávacích iniciativ. Aktualizované vzdělávací centrum bylo doplněno o nové materiály, což jej učinilo užitečným jak pro začátečníky, tak pro zkušené obchodníky.
Rok 2023 byl časem hledání nových řešení pro zvýšení likvidity a minimalizaci rizik. GraniteMark aktivně spolupracovala jak s nováčky, tak s zkušenými klienty, rozšiřovala uživatelskou základnu a posilovala své pozice na světových trzích.
Rok 2024 lze nazvat skutečným skokem vpřed. V prvním čtvrtletí byla aktualizována firemní strategie se zaměřením na digitalizaci a rozšíření mezinárodní přítomnosti. Společnost zavedla pokročilý systém KYC/AML, navázala strategická partnerství s předními platebními systémy a integrovala analytiku umělé inteligence do obchodní platformy. Objevilo se vzdělávání v obchodování založené na AI a systém ochrany proti tržním nesrovnalostem. Výsledky na sebe nenechaly dlouho čekat: klientská základna vzrostla o 65 % a objem obchodů se zvýšil 2,4krát.
GraniteMark během let svého rozvoje ukázala, že se dokáže nejen přizpůsobit novým podmínkám, ale i předběhnout trh. Každý rok společnost činila kroky vpřed, upevňovala své pozice a budovala důvěru klientů. Proto je dnes GraniteMark nejen broker, ale i celý příběh úspěchu, jehož základem je neustálá snaha o inovace a péče o obchodníky.