Hlavní obsah

Jeli jsme na dovolenou s naším malým synem. To, co nám tam provedl, je doživotní ostuda

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Dalle-vytvořeno přes open Ai

Cesta na odpočinkovou dovolenou k moři s naším dvouletým synem byla snem celé naší rodiny. Skutečnost ale předčila naše očekávání a proměnila se v kritiku a pozornost celé pláže a široké veřejnosti. Byla to ostuda, kterou si nikdo neumí představit.

Článek

Když mi manžel oznámil, že pro mě má překvapení, jiskřila jsem radostí. „Letíme k moři, Katko! Egypt, slunce, moře, odpočinek,“ prozradil mi s úsměvem a já jsem se nemohla dočkat. Náš dvouletý syn Samuel, který už byl v té době ve fázi objevovaní a nového průzkumu, měl samozřejmě jet s námi. Byla jsem nadšená, ale zároveň jsem tušila, že to nebude žádná idylická dovolená, jak by si někdo mohl myslet.

Jeli jsme na dovolenou s naším malým synem

Již cesta letadlem byla předzvěstí toho, co nás čeká za peklo. Samuel byl od vzletu v roli malého tyrana a choval se naprosto šíleně. Křičel, dožadoval se jídla a pití a když už měl vše, co chtěl, zjistil, že by se mu přece jen chtělo spát. Jeho protesty proti nedostatku pohodlí (které v ekonomické třídě opravdu není možné zajistit) byly slyšet zřejmě až do pilotní kabiny. Spolucestující nás přestávali ignorovat a začali se dívat s mírně zdvořilými, ale jasně znepokojenými pohledy. Kdo by také chtěl poslouchat malé a protivné dítě, které se chová naprosto šíleně.

Po přistání v Egyptě se situace nezlepšila. Samuel, který byl plný energie, to vzal přímo na pláž, kde jeho touha objevovat svět pokračovala. Běhal po pláži a já, která jsem vždy byla trpělivá, jsem místo toho, abych relaxovala pod slunečníkem s knihou v ruce, musela běhat za svým synem a snažila jsem se zabránit jakémukoli možnému neštěstí. Manžel se snažil pomáhat, ale bylo vidět, že je stejně ztracený, jako jsem já. Vše bylo šílené a nedalo se to vydržet. Náš syn se choval jako neskutečný tyran, nepomohlo domlouvání, dostal na zadek, ale nic z toho nevedlo k jeho uklidnění.

To, co nám tam provedl, je doživotní ostuda

Večer se situace mnohonásobně zkomplikovala. Vše začalo poté, co se u Samuela začaly projevovat příznaky střevních problémů. Horečka a zvracení se střídaly s momenty, kdy se cítil lépe, což nás udržovalo v neustálém napětí. Když už jsem si myslela, že je vše na dobré cestě, tak se zase den změnil v naprosté peklo. Naše návštěvy pláže byly o to více omezené, strach a úzkost z dalšího zhoršení jeho stavu nám nedovolily užívat si naší dovolené tak, jak bychom chtěli.

Náš pobyt u moře se stal řadou bojů s naším malým vůdcem, který se postaral o to, že jsme měli z ostudy kabát. Na pláži se totiž zcela nečekaně posadil a vykakal přímo před lehátko cizích lidí. Bylo to šílené, lidé na nás zavolali policii a my měli z ostudy kabát. Ihned se o tom dozvěděli na hotelu a všichni lidé, kteří cestovali se stejnou cestovní kanceláří. Při zpátečním letu jsem byla šťastná, že se vracíme domů. Egypt byl krásný, ale toto byla dovolená, kterou bych nikomu nepřála. Dovolenou s dvouletým synem už nikdy nechci absolvovat. Příště půjde k babičce a my s manželem budeme mít klid. Tohle je naprosté peklo.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz