Hlavní obsah

Milenec se mi přiznal, že je ženatý. Moji reakci asi nečekal říká, Michaela (34)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Měla jsem velký problém najít si konečně normálního a férového muže. Od chvíle, kdy jsem začala chodit na rande, jsem měla jednu špatnou zkušenost za druhou.

Článek

Buď to byli muži, kteří o mě ve skutečnosti nestáli, nebo ti, kteří mě brali jen jako trofej, kterou mohli předvádět před přáteli. Brzy jsem úplně přestala věřit mužům. Přišlo mi zbytečné dál hledat lásku, když jsem přitahovala jen samé nevhodné typy. Teprve před rokem a půl jsem si uvědomila, že ne všichni muži jsou stejní a že stále existují i ti, do kterých se vyplatí zamilovat.

Milenec se mi přiznal že je ženatý

Když jsem Marka potkala, myslela jsem si, že jsem konečně našla toho pravého. Byl okouzlující, pozorný a zábavný, a především jsme si spolu skvěle rozuměli. Trávili jsme spolu spoustu času, vyprávěl mi o své práci, rodině, zálibách, a já měla pocit, že jsme skutečně na stejné vlně. Po půl roce intenzivního vztahu, kdy jsme plánovali společnou budoucnost, jsem byla přesvědčená, že jsme na dobré cestě. Ani ve snu by mě nenapadlo, že přede mnou něco skrývá. Jednoho večera, když jsme spolu seděli u večeře, se Marek náhle zarazil. Bylo na něm vidět, že se chystá říct něco důležitého, a tak jsem čekala, co z něj vypadne. Po chvíli ticha, kdy jsem měla pocit, že slyším, jak se mu srdce divoce rozbušilo, konečně promluvil.

„Musím ti něco říct,“ začal opatrně a já cítila, jak mě po zádech přeběhl mráz. „Jsem ženatý.“ „Vzali jsme se dost mladí, byla to ta poblázněná zamilovanost, která časem úplně zmizela. Teď už mezi námi zůstalo jen přátelství, o nějaké vzájemné přitažlivosti už nemůže být řeč,“ vysvětloval mi. „Posledních několik let máme otevřené manželství. Ona si dělá, co chce, spí, s kým chce a já to mám stejně,“ dodal na závěr. Nejdřív jsem si myslela, že si dělá legraci. Ale ne. Když jsem viděla jeho vážný výraz, došlo mi, že to myslí naprosto vážně.

Moji reakci asi nečekal

Na chvíli jsem zůstala úplně beze slov. V hlavě mi běželo tisíc myšlenek. Jak je možné, že mi to neřekl dřív? Proč to tajil tak dlouho? Měl snad pocit, že na to nikdy nepřijdu? A co teď? Cítila jsem, jak ve mně roste vztek. „Jak jsi mohl?“ vyhrkla jsem po chvíli. „Celou dobu jsi mi lhal!“ Olda se snažil omluvit, že to pro něj nebylo jednoduché a že mě nechtěl ztratit. Celou situaci jsem musela zvážit a po chvíli přemýšleni jsem se rozhodla, že mu budu věřit.

Olda je skutečně ten nejlepší muž, kterého jsem kdy poznala, a nechci ho ztratit. Možná je to trochu bláznivé věřit jen jeho slovům, že má otevřené manželství, ale já jsem prostě taková, že lidem věřím. O jeho ženě vím už skoro rok a v podstatě mi to nevadí. Pořád věřím, že mi řekl pravdu. Často jsem přemýšlela, jestli by nechtěl rozvod, ale zatím jsem nenašla odvahu to s ním probrat. Nechci, aby si myslel, že jsem nějaká žárlivá žena, která ho tlačí do rozhodnutí.

Zdroje: Autorský článek a vlastní zkušenost Michaely

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz