Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Na dovolené jsem potkala osudového muže. To jsem ještě netušila, kdo to je, říká Alena (40)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay/Public domain

Ilustrační foto

Jela jsem na dovolenou, kde jsem hledala odpočinek a klid. V tom jsem potkala muže, který mě doslova učaroval. Po několika hovorech a procházkách jsem věděla, že jsem zamilovaná. Mělo to však své ale…

Článek

Moje dovolená na Mallorce byla naplánovaná jako nutný odpočinek od všedních běžných starostí, kterých mám někdy až nad hlavu. Slunce, moře a nekonečné pláže. To bylo přesně to, co jsem potřebovala. V den příjezdu jsem se zúčastnila večerní seznamovací plážové party, kde jsem si chtěla užít zábavu a odreagovat se. Nicméně osud se mnou měl úplně jiné plány. Mezi tanečníky jsem spatřila Adama. Byl to přesně ten typ muže, který vám dokáže zastavit dech. Jeho oči mě přitahovaly jako magnet a já nedokázala odolat.

Na dovolené jsem potkala osudového muže

Během následujících dní jsme spolu trávili čím dál více času. Adam byl úžasně pozorný a přátelský. Byl inteligentní, vtipný a měl neuvěřitelný smysl pro humor. Naše procházky podél pláže při západu slunce byly jako vystřižené z romantického filmu. Něco mi na něm bylo nápadně povědomé, ale nemohla jsem si vzpomenout, co to je a odkud to znám. To však ale nebránilo kouzlu našich dalších setkání. Vždy jsem se těšila a kromě toho jsme si napsali i několik dalších zpráv během noci.

Večer před odjezdem jsme se domluvili, že strávíme poslední společný večer u romantické večeře na pláži. Povídali jsme si o svých životních zážitcích, smáli se a plánovali si budoucnost. Pak se Adam nenápadně zmínil o své rodině. Jeho vyprávění mi doslova zastavilo krev v žilách. Mluvil o svém dětství a také zmínil osoby, které mi byly až příliš povědomé a známé. Nakonec z toho vyplynulo, že jeho vlastní matka a můj otec se poznali na vysoké škole, když byli ještě velmi mladí a krátce spolu chodili. Oba společně prožívali krásný milostný románek, ze kterého vzešel právě Adam.

To jsem ještě netušila, kdo to je

V tom šoku jsem si uvědomila, že Adam by mohl být mým nevlastním bratrem. Po zbytek večera jsem se na nic již nesoustředila a byla jsem jako opařená. Musela jsem to vědět, musela jsem mít jistotu. Další den jsem na nic nečekala a ihned kontaktovala svého otce a požádala ho, ať mi řekne pravdu. Odpověď přišla rychle a byla tak překvapivá, jak jen mohla být. Adam byl opravdu můj bratr, syn mého otce z jeho mládeneckého a nerozvážného románku.

Bylo mi z toho zjištění opravdu špatně. Měla jsem vztek i radost. Bylo mi opravu těžko u srdce, když jsem se s Adamem znovu setkala, abych mu vše vysvětlila. Pohled v jeho očích byl plný bolesti, ale také hlavně úlevy. Rozhodli jsme se, že i přes všechny tyto záhady a komplikace zůstaneme v kontaktu jako rodina, kterou jsme nakonec objevili. Láska se nakonec proměnila v hluboké sourozenecké pouto, které trvá již pět let a já mám konečně bratra, kterého jsem si vždy přála. Je to muž, na kterého se mohu spolehnout a za kterého bych dýchala.

Zdroj: Autorský text a životní příběh Aleny

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz