Hlavní obsah

Ze StarDance vypadl Ondřej Ruml. Tak tohle bylo skutečně nespravedlivé

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Autor: TracyTiger – Vlastní dílo, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=110320247

Taneční soutěž StarDance má za sebou druhý soutěžní večer a už známe první vypadlý pár. Bohužel pro Ondřeje Rumla a Andreu Třeštíkovou jejich cesta v soutěži skončila. A mě to přijde skutečně nespravedlivé, protože tam byli jiní favorité na konec.

Článek

Zpěvák Ondřej Ruml své vyřazení přijal s pokorou a vděčností. „Jsem strašně vděčný, že jsem mohl být součástí, protože to se mnou nebylo jednoduché. Prožíval jsem těžké chvíle, deprese a skepse, kdy jsem měl pocit, že to nezvládnu a chtěl jsem s tím skončit,“ přiznal Ruml bezprostředně po vyhlášení výsledků.

I přes počáteční obavy si Ruml celou soutěž nakonec užíval a oceňuje, kolik nových věcí se naučil. „Vždycky jsem měl z tance velký strach, ale nakonec mě to opravdu chytlo,“ prozradil zpěvák, který má doma tanečnici a malou dcerku. Díky této zkušenosti se rozhodl, že se tanci bude věnovat i po skončení soutěže.

Pro Ondru Rumla byla účast v taneční StarDance skutečně hodnotnou zkušeností. „Dalo mi to strašně moc a jsem za to nesmírně vděčný,“ svěřil se zpěvák, který je vděčný za každou novou příležitost. Teď se ale těší, že bude mít více času pro svou rodinu. „Moje dcera mi říkala, že nechce, abych vypadl, ale já se už těším, že zase budu večer hlídat, protože naše večery jsou k nenahrazení,“ dodal s úsměvem.

Ondřej Ruml navíc patřil podle bookmakerů k favoritům na vypadnutí, přesto jeho odchod ze soutěže mnohé fanoušky překvapil. „Ondřej Ruml byl podle sázkových kanceláří jedním z adeptů na brzké vyřazení, hned po Martině Ptáčkové a Janě Paulové. Přesto jeho odchod už ve druhém kole je překvapivý,“ prozradil mi bookmaker Honza Vaněk, který ví, kdo by se mohl stát letošním vítězem.

Soutěž StarDance pokračuje dál a fanoušci se mohou těšit na další taneční kreace zbývajících párů. Kdo bude další na řadě? To se dozvíme už v příštím přímém přenosu. Ale osobně se domnívám, že dnešní vyřazování vůbec nebylo spravedlivé. Některým se jejich výkony vůbec nepovedly a přesto postoupili. Jak to tedy ti lidé hodnotí? Opět se budeme dívat pouze na to, kdo je jak sympatický a tanec půjde až na druhé místo? Necháme se překvapit.

Zdroje:

autorský text, který je zpracován na základě živého vysílání StarDance

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz