Hlavní obsah

Bob Klepl má zvláštní úchylku: Každé ráno musí vysávat, bez toho by nedošel na toaletu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Foto: TV Prima/ se svolením k publikaci

Bob Klepl se v rozhovoru pro pořad 7 pádů Honzy Dědka se Klepl rozhodl otevřeně promluvit o svém boji s alkoholismem a také o své poněkud zvláštní zálibě ve vysávání. Je t prý jeho úchylka, bez které by si nemohl dojít ani na toaletu.

Článek

Bob Klepl se netají tím, že má velmi zvláštní vztah k úklidu, a to konkrétně k vysávání. „Lidé si myslí, že jsem posedlý vysavačem. Ale tak hrozné to není. Mám jen malý ruční vysavač u postele. Ráno, hned jak se probudím, ho zapnu a projdu se s ním po bytě. Tím mám hotovo a dál se tím nezabývám, je to moje úchylka, na kterou si nedám dopustit,“ vysvětluje herec s úsměvem.

Jeho vášeň pro vysávání však zachází dál, než je běžné. „Zjistil jsem, že jsem tímhle zvykem nakazil spoustu lidí. Mnoho známých se mi svěřuje, že mají podobnou zálibu. Problém nastává, když začnu vysávat na zahradě. To už i moje dospělé děti kroutí hlavou a ptají se, jestli jsem v pořádku,“ přiznává Klepl s notnou dávkou sebeironie. Je tedy vidět, že uklízení je nakažlivé.

Boj s alkoholem zvládl dobře

Zatímco svou zálibu ve vysávání bere s humorem, s alkoholismem už se rozhodně nebavil. Dokonce to zašlo tak daleko, že kvůli léčbě musel dokonce omezit svou práci. „Když jsem byl na protialkoholním léčení, musel za mě v představení Líbánky na Jadranu zaskakovat kolega. O své léčbě mluvím otevřeně, protože mi to pomáhá udržet se na správné cestě. Kolegové v divadle čekají, kdy selžu, ale já to zvládám,“ říká herec odhodlaně.

Léčba alkoholismu není levnou záležitostí, jak sám herec přiznává, ale protože se chtěl uzdravit, rozhodl se pořádně zainvestovat. Chtěl mít jistotu, že se léčba skutečně povede a bude mít efekt. „Rozhodl jsem se pro soukromé sanatorium, což bylo finančně náročné. Cena se vyšplhala do statisíců. Ale zachovávali moje soukromí, mohl jsem chodit hrát a pak mě vozili zpět. S kolegy jsme tomu začali říkat ‚Maledivy‘, protože to cenově odpovídalo exotické dovolené.“

Bob Klepl se rozhodl o svých problémech mluvit veřejně, což může být inspirací pro ostatní, kteří se potýkají s podobnými problémy. Není jich totiž málo, ale někteří nemají tu odvahu o tomto problému veřejně promluvit. „Občas se mě ptají kolegové, kteří uvažují o léčbě, kolik to bude stát. Říkám jim, ať začnou šetřit co nejdříve,“ dodává herec s typickým humorem.

Zdroje: autorský text, 7 pádů Honzy Dědka, vlastní dotazování

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz