Hlavní obsah
Knihy a literatura

Carrie Soto se vrací - jedna z nejočekávanějších knih letošního roku?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Bookswithterez

Carrie Soto je urputná tenistka, která se nechvalně proslavila svým rozhodnutím vždy vyhrát za každou cenu. Ale ve chvíli, kdy odchází do důchodu, je nejlepší tenistkou všech dob.

Článek

Carrie Soto se vrací - Taylor J. Reid

Překonala všechny rekordy a vyhrála dvacet grandslamových titulů. Sama Carrie si myslí, že si zasloužila každý jeden z nich. Obětovala téměř vše, aby byla nejlepší, s velkou podporou otce. Javier – sám bývalý šampion – ji trénoval už od dvou let.

Ale šest let po odchodu do sportovního důchodu, v roce 1994, Carrie najednou sedí na tribunách, sleduje US Open a vidí, jak si její rekord přivlastňuje brutální, ohromující britská hráčka jménem Nicki Chan.

V sedmatřiceti letech Carrie učiní přelomové rozhodnutí vrátit se z důchodu a ještě jeden rok se nechat trénovat otcem ve snaze získat rekord zpět. I když sportovní novináři tvrdí, že ji stejně nikdy neměli rádi. I když se její tělo už nehýbe tak rychle jako dřív. A i když to znamená spolknout hrdost a trénovat s mužem, jemuž kdysi málem otevřela své srdce: s Bowem Huntleym.

Než se mi kniha dostala do ruky, cíleně jsem se vyhýbala všem recenzím. Chtěla jsem si na ni udělat názor sama a nebýt ovlivněná ostatními - i když to bylo náročné, protože kniha na mě vyskakovala úplně všude!�

Od první strany jsem cítila jemné vibrace, které do psaní umí vložit snad jen T. J. Reid. Kdo četl její předchozí knihy (hlavně Evelyn), tak ví, o čem mluvím🤗.

Carrie je tvrdohlavá, cílevědomá a neúprosně si jde za svým i přes mrtvoly. V tenisovém světě má různá (ne příliš lichotivá) jména a nechává ji to naprosto chladnou. Tuto vlastnost jsem na ní obdivovala, protože hodit názor někoho jiného za hlavu já neumím.

Od příběhu jsem dostala mnohem víc, než jsem čekala a zanechal ve mně krásný pocit, že je vše tak, jak má být🥰. Skončil pro mě v ten úplně nejlepší a „nejnapínavější“ okamžik, kdy nic není uzavřeno a zároveň je uzavřeno úplně všechno. Snad chápete, jak to myslím.

Kdybych mohla, hodnotím mnohem výš, protože 5/5 je prostě málo. Taylor zkrátka umí. Děkuju za knihu, byla boží a nečetla jsem ji naposledy💛.

⭐️5

Pokud vás moje recenze zaujala, najdete mě taky na Instagramu. Ráda vás tam uvidím :)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám