Hlavní obsah
Hobby a volný čas

Dvůr trnů a růží - recenze

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Bookswithterez

Dvůr trnů a růží

Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, zaútočí na ni podivný tvor. Odvleče ji do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že tajemným únoscem je jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu.

Článek

Nenávist se postupně mění v lásku. Feyre čeká těžký úkol - musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce.

Ačkoliv autorčinu první sérii Skleněný trůn mám několik let přečtenou, k této sérii Dvůr trnů a růží jsem se dostala až teď a můžu říct, že jsem se dočkala přesně toho, co jsem od S. J. Maas čekala☺️.

Skvěle vykreslený svět, zajímavé postavy a zápletka, která mě hodně bavila. Jen jsem teď taková rozpolcená, protože jsem sérii sice nečetla, ale postavy (hlavně ta ústřední dvojice) jsou mi známé.. a teď teda nevím, komu fandit🤷🏻‍♀️. Nechám se překvapit, jak se bude příběh vyvíjet dál - mám před sebou ještě čtyři díly, tak se moc těším.

Pokud by vás zajímalo víc mých recenzí, najdete mě na Instagramu pod profilem Bookswithterez. Ráda vás tam uvidím:)

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám